четвер, 22 серпня 2013 р.

Рефлексія по модулю 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця. Але для цього потрібна велика робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Також не слід забувати обдарованих учнів - вони могуть працювати із завдання підвищенної складності.
Модуль був дуже насиченим, багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів я для себе відкрила. Завдяки  використанню сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, я зможу

·         допомагати учням, які мають питання з теми дослідження або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
·         організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю та видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї однолітків на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
  • здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті, дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Але активне використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не зовсім бажані сайти, на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. А якщо вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші сторінки сайтів з небажанним змістом? Задля безпеки діток в просторі всесвітньої комп’ютерної мережі я, як вчитель, зобовязана слыдкувати за цим на уроці, і проводити роботу з учнями по безпеці в Інтернеті.
Вважаю корисною роботу з формами та налаштуванням блогу. Багато цікавого дізналась. 

Немає коментарів:

Дописати коментар