Рефлексія по модулю 6
Завдяки використанню сервісів Веб
2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів, я зможу
·
допомагати учням, які мають питання з теми дослідження
або захворіли, але бажають приймати участь у проекті;
·
організовувати роботу учнів по видозміні, доповненю та
видаленню контенту інших, критично та конструктивно відповідати на ідеї
однолітків на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях;
- здійснювати
аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, яка на них чекає та їх
побажань щодо ролей в групах, їхнього бажання/небажання працювати у проекті,
дізнатися про їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.
Але активне
використання учнями Інтернету може завести їх на інші, не зовсім бажані сайти,
на яких пропагується насилля, порнографія, суїцид, тощо. А якщо вони, замість
того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати інші
сторінки сайтів з небажанним змістом? Задля безпеки діток в просторі
всесвітньої комп’ютерної мережі я, як вчитель, зобовязана
слыдкувати за цим на уроці, і проводити роботу з учнями по безпеці в Інтернеті.
Вважаю корисною роботу з формами та налаштуванням
блогу. Багато цікавого дізналась.
Немає коментарів:
Дописати коментар